esmaspäev, 2. märts 2009

NALJAD (Vanad hiiu naljad Sarve teemadel)

Kord kohanud kaks hiiu taati ja rääkinud:

"Küll need jahimehed on ikka ühed arad mehed: kardavad jäneseid. Lähevad vahel mitmekesi metsa, püssid seltsis. Ma käisi ka vanasti Sarve küla kadajate vahel ihuüksi. Jänesed jooksid siia-sinna, pole ma neid kartnud ühtit."

***

Kord müünud Käina mees laadal lehma. Sarve küla mees küsinud lehma omanikult: "Kui palju see lehm ka piima annab?"

"Oh, mis ta nüüd ikka annab, alla kahekümne liitri siiski saab," vastanud Käina mees.

Kaubad tehtud kokku ja Sarve mees ostnud lehma ära. Paari päeva pärast tulnud Sarve mees Käina ja pahandanud:

"See lehm pidi alla kahekümne liitri piima andma, aga tap anna mette kahte liitritki. Mis sa niimoodi petad inimesi!"

Käina mees vastanud:

"Oleks ma sulle ütelnud, et lehm lüpsab üle kahekümne liitri päevas, siis ma oleksin sind petnud. Ma ju ütlesin selge sõnaga, et lehm lüpsab alla kahekümne liitri. Kaks liitrit on ka alla kahekümne. Nii et äi mina pole sind petnud.

MANIVALD KUIGI naljade kogust

Kommentaare ei ole: